www.juvewarta.fora.pl

Forum Kibiców MKS JUTRZENKA WARTA

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum www.juvewarta.fora.pl Strona Główna -> Mecze Ligowe -> Przyśpiewki Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 19:01, 08 Cze 2008
buzka92
Administrator

 
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





Dziadek czy ty tego nie rozumiesz...ty jako kibic nie mozesz wejsc nawet jak to mowisz na "krede" !!! sedzia mogl zatrzymac mecz i sie dziwie czemu tego nie zrobil...wiesz juz nie pierdziel tylko sie przyznaj do bledu....na nastepnych meczach nie wychodzimy za siatke....przynajmniej u siebie
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:14, 08 Cze 2008
zgaja

 
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Przed meczem na trybunach jak byliśmy to ilu nas było a później jak sie zaczął mecz to połowa może...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:24, 08 Cze 2008
Szogun

 
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





Destiny Priest napisał:
po wczorajszym meczu nie wiem czy niektórym z was się nie pomyliło po co tam jesteście... niektórym się chyba za dużo wypiło wstyd, chyba buzka nie wszyscy tam to kibice, bo nie wiem po co ciagle bluzgi, kamienie itp. prawda panowie??


Oj nie nie. Słowo ciągle to przesada, raz poleciał chyba jakiś kamień, ale od razu ktoś uspokoił drugą osobę bo nie wiem kto to rzucał. Nie wiem również co masz do wyrażenia "ku*wa mać", które pojawiło się może w 2 przyśpiewkach.
My dopingowaliśmy Juve, to że znalazły się jakieś osoby co zachowywały się inaczej to już nie nasza wina.


Do Ponurego i ogólnie: Ja myślę, że dopiero zaczynamy i od następnego meczu będzie można poprawić to co było w tym meczu źle i czego nie należy robić.
Dziadek ja nie wiem, ale wyszedłeś na linie i powiedziałeś coś o napierdalaniu piłkarzy (może to był żart, może nie, ale sam wiesz) to tylko dlatego po Ciebie poszliśmy. Ogólnie to cały mecz wytrwale kibicowałeś i nie wiem skąd u Ciebie taka myśl się pojawiła. Ja uważam, że możemy wychodzić za siatki, ale tylko jak będzie końcowy gwizdek żeby nie było nieporozumień i nie wchodząc na trawę.


Edit: Piepia ma już zdjęcia? Można by było je tutaj gdzieś wrzucić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szogun dnia Nie 19:31, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:33, 08 Cze 2008
buzka92
Administrator

 
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





Po pierwsze tym co sie pomylilo to nie byla wiekszosc z nas tylko poszczegolne jednostki....mnie przy tych zajsciach nie bylo i dowiedzialem sie o tym dopiero pozniej...nie wiem co im strzelilo do glowy ale prawda jest to ze to nie bylo zachowanie godne kibica...jak juz pisalem wczesniej takie zachowanie nie bedzie pochwalane w naszej grupie...i co do alkoholu to tez to byla wlasnie jednostka!! a nie cala grupa...
pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buzka92 dnia Nie 19:34, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:36, 08 Cze 2008
Szogun

 
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





Jeżeli chodzi o zachowanie po meczu to zgadzam się z postem wyżej.
Mnie tak samo nie było po meczu więc nie wiem za dużo.

Omylnie przeczytałem post Destiny Priest'a i opisałem to co się działo na meczu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:04, 08 Cze 2008
Destiny Priest

 
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





masz racje ze jednostki, ale jestescie grupą, i jezeli m. in. ty stoisz na czele to pilnuj swoich, co do alkoholu jasne ze kazdy wypije, i rozumiem to, tylko wielu tam z was jest młodych, ponizej 18 i nie wiem czy tak wypada "chwiac" się i bluzgac przy starszych osobach. jeszcze jedno nie odbierajcie tego jako krytyke, ja popieram wasz pomysł fanklubu ale nie przesadzajcie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:20, 08 Cze 2008
buzka92
Administrator

 
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





I znowu jedziesz po calej grupie...mowie Ci bluzgania bylo malo ...jak innie bluzgali odchodzilismy na bok...wiem ze jestesmy grupa ale niektorym trudno jest to sobie uswiadomic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:56, 08 Cze 2008
Master

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warta





Nie wiem wogóle po co te kłutnie ..było ,mineło nie ma do czego wracać xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:52, 08 Cze 2008
Werni

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: pod mostem





Mrówka i Buźka jako prowadzacy wedlug mnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:10, 08 Cze 2008
Destiny Priest

 
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





kłótni tu nie ma, forum jest dla wyrażenia opini i własnego zdania, może bedzie ono dla kogos wskazówką...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:32, 08 Cze 2008
GreciaWartaSdz

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz





dlatego musi byc jeden prowadzacy ktory 3ma porzadek w calej grupie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:25, 09 Cze 2008
buzka92
Administrator

 
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5





grecia Smile ;* mi sie wydaje ze u nas bedzie lepiej jak bedzie 2 bo mrowka dobrze prowadzi a ja mu podpowiadam co spiewac...ale to jeszcze trzeba sie skonsultwac z reszta ekipy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:33, 09 Cze 2008
Gość

 





Ja mam przewage fizyczną więc moge pilnować całego stada Very Happy jeśli tylko jest taka opcja i obiecuje że nie będe pić więcej, chyba że zjade sobie gardło
PostWysłany: Pon 15:50, 09 Cze 2008
GreciaWartaSdz

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz





noo widze tu jakies postanowienie poprawy:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:26, 09 Cze 2008
Bolek

 
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warta





Ponury, jednego czy dwa mozna wypić ale bez przesady z tym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przyśpiewki
Forum www.juvewarta.fora.pl Strona Główna -> Mecze Ligowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin